Sípuccai dosszié 11.

952_01-konigwagner-rumbach-0842.jpg

Biztosan a önök életében is volt már olyan, hogy vártak valamit és amikor megjön, azon sopánkodtak, hogy bárcsak soha ne jött volna. Én így vagyok a Rumbach zsinagóga marketing koncepciójával és azzal a nagy dobással, akivel a sípuccai nevettetők végleg meg kívánják gyalázni az ország talán egyik legszebb és jobb sorsa érdemes zsinagógáját.

Évekig vártunk hiába arra, hogy megtudjuk, mégis mit terveznek a sípuccai kontárok ezzel a pazar épülettel, melyre az a mocskosszemétjobboldali Orbán kormány azért csak megdobta őket vagy hárommilliárddal anélkül, hogy megkérdezte volna a sípuccai vezetőket, vajon mit akarnak kezdeni az épülettel ha majd megújul. Ezt csak azért jegyzem meg csendben, mert a sípuccai ellenségkép-gyártás egyik tartóoszlopa volt az a propaganda elem, hogy az EMIH-nek kiutalt Sorsok Házának a koncepcióját azok a gyökértelen nemismagyar szakállasok, a sípuccai szakemberek megkérdezése, noch dazu, jóváhagyása nélkül kezdték elkészíteni.

Jómagam anno, mikor ez a botrány odáig dagadt, hogy maga a miniszterelnök nyilatkozta, hogy nem lesz Sorsok Háza addig, míg a zsidó közösségek körében nem lesz egyetértés, egy pillanatra még el is gondolkoztam azon, hogy valószínűleg nem volna ördögtől való, ha az EMIH Sorsok Háza csapata tényleg bevonná a sípuccai think tanket, hiszen mégiscsak, öööö, ízé. Nem tudom miért. Talán csak.

A Sorsok Házával való hisztikeltés persze jó célt szolgált a sípuccai diktatúrának. Egyrészről mert a rejtélyes módon rossz helyre utalt 120 millió ügyét azóta sem firtatja senki, másrészről mert a Holokauszt-emlékezetet épeszű ember által messze elkerülő mártírünnepségek szintére lealacsonyító Mazsihisz addig se kellett előálljon a Rumbachra vonatkozó koncepcióval.

Persze sokáig már nem lehet húzni, hiszen az épület elkészült és a koronavírus-járvány miatt ugyan megnyitni még nem volna szerencsés, de mára már mindenki tudja, hogy semmilyen koncepció nincs a Rumbach mögött.

A kiszivárgott 17 oldalas dokumentum nélkülöz minden szakmaiságot. Ezt kérem higgyék el nekem annál is inkább, mert 17 évet mégiscsak a marketing szakmában töltöttem - nem is eredménytelenül- és átment a kezem között néhány marketing-kommunikációs terv.

Felsorolom, a teljesség igénye nélkül, hogy mi mindent képzeltek ide a sípuccai álmodozók: ökumentikus zsinagóga-templom-mecset, holokauszt-múzem, kultúrtalálkozóhely, turistamágnes, rendezvény és kiállítási központ, galéria, játszóház, free space iroda.

Ha ez nem volna elég, akkor egy melegbár is biztosan helyet kaphat az épületben. Ezt azért gondolom, mert a Lady Dömper művésznéven ismert transzvesztita előadóművész egy, a Youtube-on fellelhető interjúban arról beszél, hogy ő lesz a Rumbach egyik reklámarca.

Igen, jól tetszenek olvasni. Lady Dömper egy zsinagóga reklámarca.

Mielőtt valaki homofobiával vádolna, kérem egy percre nyugodjon meg és higgadtan gondolja át, hogy ugyan mi a fenét keres egy transzvesztita előadóművész egy zsinagóga, ismétlem, egy zsinagóga promóciós filmjében?

Vajon a magyar, az uniós és az izraeli zászló mellé kikerül a szivárványos lobogó is?

Miért, Istenem, miért?

És mindennek mi az üzenete? Hogy mi, a sípucca vitézei olyan judaizmust vízionálunk, mely két lábbal tapossa a bibliai értékeket és amelyre még Lőw Lipótnak is kikerekedett volna a szeme.

Sebaj, a Rumbach eklektikájába ez is belefér.

Csak azt kérdem csendben, választ nem várva: tényleg ez a társaság mondja magáról, hogy a magyarországi zsidóság képviselője? Tényleg ez a társaság óvja a Holokauszt emlékezetet a lubavicsi hászidoktól? Tényleg ezek a sípuccai vezetők prédikálnak erkölcsről, morálról és egyenes derékról?

Ha marketing-kommunikációs tervvel nem is, egy információval gazdagabbak lettünk. Most legalább tudjuk mit jelenti a „sokszínű”, a „sokszínű, a változó világra nyitott zsidóság” szlogenjéből.

Azt hiszem most már tényleg nem szeretném tőlük megtudni mit jelent a „zsidóság”.

A bejegyzés trackback címe:

https://lekvaresjam.blog.hu/api/trackback/id/tr216173788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Lekvár és JAM

Úgy mondják dzsem, úgy írják jam, de az íze lekvár!

Címkék

10 tény (10) 30 év (2) Ábrahám (8) Ákéda (1) álom (1) Amerika (1) angyalok (1) antiszemitizmus (5) Bábel tornya (1) babona (1) beta iszrael (1) Biblia (88) cedáká (1) chábád (4) chanuka (3) cionizmus (4) Dávid (1) Édenkert (2) élet és halál (2) EMIH (2) esküvő (2) Eszter könyve (2) etióp zsidók (1) film (1) fogamzásgátlás (1) Frigyláda (1) gematria (1) Gog és Magog (1) gyász (3) háláchá (73) halál (1) hászidizmus (25) házasság (2) héber (2) hetiszerettemutaltam (19) hit (1) időjárás (1) ima (11) Izrael (14) Izsák (1) Jeruzsálem (2) jiddis (2) Jób (1) jom kipur (6) judaizmus (151) kabbala (22) klíma (1) Kohén Gádol (1) kol nidré (1) kommunizmus (1) konyha (3) környezetvédelem (1) körülmetélés (1) kóserság (6) kultúra (4) kurd zsidók (1) lélek (2) liturgia (1) magyarországi zsidóság (6) MAOIH (1) Mazsihisz (1) megtérés (11) Messiás (12) mezőgazdaság (1) Mózes (2) Nachum (1) naptár (2) Nimród (2) Noé (3) oktatás (1) özönvíz (2) perzsa zsidók (1) pészách (5) podcast (2) politika (48) prófécia (4) Purim (1) Rebbe (18) ros hásáná (5) Sábát (4) sakk (1) Sára (2) sávuot (2) sigd (1) sípucca (23) smita-év (1) sófár (2) spiritualitás (50) Szentély (6) szexualitás (2) szokások (90) szukot (3) Talmud (100) Tánjá (2) tanulás (1) Terách (2) teremtés (22) tfilin (1) tolerancia (1) Tóra (79) tóra tekercs (3) történelem (96) tsuvá (6) tudomány (10) túlvilág (1) ünnep (25) válás (1) vallásjog (87) Virtuális tanház (2) zene (2) zsidóság (161) zsinagóga (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása