Lekvárésjam olvasók tudják, nem sok dolog van a Mazsihisz háza táján amivel egyet értek. Azért van, csak nem sok.
Az 1%-os kampány fontos, akár melyik hitközség csinálja, mert megmutatja, de legalábbis indikatív, a zsidó közösség erejét illetően illetve lehetőséget teremt arra, hogy megmutassuk mi mindent teszünk a közösségért, hagyományainkért, öntudatunkért.
Jó dolog ezért tehát, hogy idén úgy tűnik a Mazsihisz is komolyan veszi a kampányolást, bár tavaly még arra volt büszke, hogy nem kampányolt és pusztán a politizálással (értsd kormányellenes megnyilvánulásokkal) tudta növelni felajánlásait.
Meg is néztem ezért a rövid kampány videót. Tetszett. Nem nagyon, de tetszett. Csak hát az a helyzet, hogy eredetiség nem volt benne egy szem sem. Nem úgy értem, hogy ne lett volna mondanivalója, az volt neki, hanem úgy értem, hogy ezt már valaki előttük megcsinálta. Igaz 4 évvel ezelőtt (egy akkor még kisebb intézményrendszert bemutatva), de nem volt az annyira régen ugyebár.
Íme a Mazsihisz 2019-es reklámfilmje:
Íme az EMIH 2015-ös reklámfilmje:
Hasonlóság? Alig. Eredeti kreatívitás? Ugyan kérem. Plágium? Na ne már!
Miért is kéne újra feltalálni a kereket? Copy, with pride!
Semmi meglepő: a szándék nemes, az oda vezető út meg olyan sípuccás.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
agarik 2020.05.14. 09:48:14
Ennyit erről.